Blog

El lunes 23 de agosto se inauguró la LXXVII exposición de productos del campo con motivo de las Fiestas Patronales, un evento organizado por la Asociación de la Mujer Labradora de Benicarló desde hace 30 ediciones.  Estuvieron presentes nuestro presidente, Sergio Ortiz, y el director General, Guillermo Edo, quienes presentaron los productos de la cooperativa a la Reina de Fiestas y a su Corte de Honor.

La exposición estará abierta a todos los visitantes que se acerquen a la Cámara Agraria hasta mañana viernes 26 de agosto.


No puedes realizar comentarios si no aceptas las cookies de Disqus. Pincha aquí para aceptarlas.

Atenció a clients
Tenda en línia

964 467 013 - 696 766 927

Teléfono para atender tus dudas de compra online

Dilluns a divendres 9.00/13.00 i 15.00/18.00

Com comprar?

Fes clic ací i
t'expliquem tots els passos

En 24/48 hores
on tu vulgues

Només península (Illes consultar)

Subscriu-te a la nostra newsletter

Rep més informació de Benihort subscrivint-te al nostre butlletí de notícies. Introdueix la teua adreça de correu electrònic per a estar al dia de les nostres novetats, promocions i ofertes.

Si us plau, abans de donar-li a enviar, has de llegir tambén la informació bàsica sobre Protecció de Dades que trobaràs en l' Avís legal del nostre web. Mitjançant la teua subscripció, la cooperativa declara haver aconseguit i obtingut el teu consentiment exprès, amb la finalitat d'estar al dia de les nostres novetats, promocions i ofertes.