Blog

Caixa Benicarló y Benihort asisten a la misa en honor al santo

Aunque la gran Jornada de Convivencia Cooperativa en honor a San Isidro que homenajea a los socios jubilados de Caixa Benicarló y Benihort fue suspendida por la actual crisis sanitaria, representantes de ambas entidades participaron en una misa en honor al santo el domingo 16 de mayo en la parroquia de San Bartolomé.

Representando a la entidad bancaria benicarlanda asistieron el presidente, Vicente París Forés, y el director general, José Manuel Galán Foix. Por otra parte, la cooperativa de Benicarló tuvo como representantes al presidente, Sergio Ortiz Bueno, y al director-gerente, Guillermo Edo Barreda.

Durante la eucaristía, oficiada por mosén Carlos García Talarn, tuvo lugar una ofrenda de frutos del campo, protagonizada por la Dama de la Asociación de la Mujer Labradora, Vanessa Marzal Salvador, y la Dama de la Cofradía de Sant Antoni, María Taus Piñana, en representación del sector agrario.


No puedes realizar comentarios si no aceptas las cookies de Disqus. Pincha aquí para aceptarlas.

Atenció a clients
Tenda en línia

964 467 013 - 696 766 927

Teléfono para atender tus dudas de compra online

Dilluns a divendres 9.00/13.00 i 15.00/18.00

Com comprar?

Fes clic ací i
t'expliquem tots els passos

En 24/48 hores
on tu vulgues

Només península (Illes consultar)

Subscriu-te a la nostra newsletter

Rep més informació de Benihort subscrivint-te al nostre butlletí de notícies. Introdueix la teua adreça de correu electrònic per a estar al dia de les nostres novetats, promocions i ofertes.

Si us plau, abans de donar-li a enviar, has de llegir tambén la informació bàsica sobre Protecció de Dades que trobaràs en l' Avís legal del nostre web. Mitjançant la teua subscripció, la cooperativa declara haver aconseguit i obtingut el teu consentiment exprès, amb la finalitat d'estar al dia de les nostres novetats, promocions i ofertes.