Blog

Organizado por la Conselleria d’Agricultura, Medi Ambient, Canvi Climàtic i Desenvolupament Rural de la Generalitat Valenciana, Benihort ha acogido del 12 al 14 de febrero un curso de Compostaje y Fertilidad en cultivo ecológico de cítricos y hortalizas.

Durante tres tardes, alrededor de 50 personas se han formado en esta materia en el salón de actos de la cooperativa de Benicarló. El curso, que ha tenido una duración de 9 horas, ha sido impartido por expertos como Ana García Rández y Màxim Marsà Cortiella, quienes han tratado cuestiones como el compost y la fertilidad del suelo, así como las bases para la fertilización en cultivo ecológico, tanto en cítricos como en plantas hortícolas.


No puedes realizar comentarios si no aceptas las cookies de Disqus. Pincha aquí para aceptarlas.

Atenció a clients
Tenda en línia

964 467 013 - 696 766 927

Teléfono para atender tus dudas de compra online

Dilluns a divendres 9.00/13.00 i 15.00/18.00

Com comprar?

Fes clic ací i
t'expliquem tots els passos

En 24/48 hores
on tu vulgues

Només península (Illes consultar)

Subscriu-te a la nostra newsletter

Rep més informació de Benihort subscrivint-te al nostre butlletí de notícies. Introdueix la teua adreça de correu electrònic per a estar al dia de les nostres novetats, promocions i ofertes.

Si us plau, abans de donar-li a enviar, has de llegir tambén la informació bàsica sobre Protecció de Dades que trobaràs en l' Avís legal del nostre web. Mitjançant la teua subscripció, la cooperativa declara haver aconseguit i obtingut el teu consentiment exprès, amb la finalitat d'estar al dia de les nostres novetats, promocions i ofertes.